Fiesta Junior World Rally Car...
Προετοιμασία για την αδρεναλίνη των αγώνων
Με την έγκριση συμμετοχής στους αγώνες προγραμματισμένη για την 1 η Μαρτίου και το ντεμπούτο προγραμματισμένο για το δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι Junior στην Ελλάδα τον Ιούνιο, το νέο Fiesta JWRC rally car θα είναι ο ιδανικός παρτενέρ για τους μελλοντικούς οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
«Με πηγή έμπνευσης το Ford RallyeConcept Fiesta , οι υπεύθυνοι αγωνιστικού ( Motorsport ) της ομάδας μας δημιούργησαν ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο ράλι 1600 κυβικών με κίνηση στους εμπρός τροχούς για τα εθνικά πρωταθλήματα Super 1600 και τη σειρά JWRC επτά γύρων» είπε ο Capito . «Χαιρόμαστε με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια εξέλιξής του και είμαστε σίγουρου ότι θα αποτελέσει έναν άξιο διάδοχο του Ford Puma JWRC ».
Το 2002 Ford RallyeConcept δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή σε μεγάλο βαθμό της Ομάδας Σχεδίασης της Ford Ευρώπης. Τα δεδομένα αυτά επηρέασαν και το Fiesta JWRC και το Fiesta ST όπως είναι φανερό .
Ο Phillip Dunabin , αρχιμηχανικός της Ford Rallye Sport , παρακολούθησε την εξέλιξη του RallyeConcept σε ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ράλι JWRC . Το αποτέλεσμα απεικονίζει σε μεγάλο βαθμό αυτό που η ομάδα εξέλιξης του RallyeConcept είχε αρχικά οραματιστεί. Οι διαφορές κάτω από το αμάξωμα είναι απλά το αποτέλεσμα εντατικών δοκιμών και η διεξοδική εξέλιξη με γνώμονα την ένταση των αγώνων.
Όντας 60 mm χαμηλότερο σε ζάντες πολλαπλών ακτίνων Speedline 7 -επί-17-ιντσών, με ελαστικά 630 mm ασφάλτινων προδιαγραφών , και φορώντας ένα ακόμα πιο επιθετικό κιτ αμαξώματος, το JWRC rally car αποτελεί την υπέρτατη εξέλιξη του μοντέλου Fiesta υψηλών επιδόσεων για αγώνες αυτοκινήτου.
Ο αλουμινένιος κινητήρας 1.6-λίτρων, ξηρού κάρτερ, παράγει πάνω από 215 PS σε 8,750 ιλιγγιώδεις στροφές. Αλουμινένιες δαγκάνες φρένων Alcon μπροστά και πίσω κόβουν την ταχύτητα με εκπληκτική ικανότητα, ενώ ένα υδραυλικό χειρόφρενο είναι ιδανικό για τις στενές φουρκέτες. Ο οδηγός μεταφέρει την ισχύ μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και του εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου της Hewland με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων.
Τις ανωμαλίες του οδοστρώματος διαχειρίζονται τα γόνατα MacPherson με ρυθμιζόμενες βάσεις ελατηρίων και μία ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκός μπροστά, και πίσω ένας ειδικά σχεδιασμένος ημιάκαμπτος άξονας της Ford Rallye Sport .
«Η σχεδίαση του συστήματος εισαγωγής αέρα στον κινητήρα του JWRC προέρχεται από τη συνεργασία με την ομάδα εξέλιξης του Fiesta » είπε ο Dunabin . «Η χρήση δυναμικών εργαλείων εξέλιξης και η τεχνογνωσία ανάλυσης στο Τεχνικό Κέντρο της Ford στο Dunton μας έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα πρωτοποριακό σύστημα εισαγωγής χρησιμοποιώντας τρισδιάστατη οπτική αναπαράσταση ροής προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση και ισχύ του κινητήρα του JWRC ». Υπάρχουν μόνο δύο εμφανείς σχεδιαστικές διαφορές από το RallyeConcept . Ο ένας αεραγωγός οροφής αντικαταστάθηκε από δύο αεραγωγούς πάνω από τον οδηγό και το συνοδηγό, και το σύστημα διαχείρισης αέρα στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου ανασχεδιάστηκε, αντικαθιστώντας τα πτερύγια μπροστά από τους εμπρός τροχούς με μία σχεδίαση αεροδυναμικά πιο αποτελεσματική.
Εσωτερικά, υπάρχει επίσης μία πρακτική βελτίωση με γνώμονα τους αγώνες, και αφορά κυρίως την λειτουργία των διακοπτών δαπέδου για ευκολία χρήσης από το συνοδηγό .
Το Fiesta JWRC θα ξεκινήσει να συμμετάσχει στους αγώνες από τον Ιούνιο του 2004, καθώς ο 18-χρονος Φινλανδός, Jury - Matti Latvala , και ο 19-χρονος Conrad Rautenbach από τη Ζιμπάμπουε, θα λάβουν μέρος στο σκληρό πρωτάθλημα των επτά γύρων στο τιμόνι των JWRC Fiesta υπό την εποπτεία της Ιταλικής ομάδας Astra Racing και της Βρετανικής Chris Birkbeck RallyeSport , αντίστοιχα.
|