ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
 
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματα των Λάμπρου Αθανασούλα- Νίκου Ζακχαίου, που όπως και πέρυσι, θα συμμετάσχουν στον ιστορικό ελληνικό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με ένα Hyundai i20 N Rally 2. Σε είκοσι μέρες από σήμερα η υπερειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας θα σημάνει την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου, έπειτα από ακόμα 15 ειδικές διαδρομές, στην Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα. Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος θα προσθέσουν ακόμα ένα «Ράλλυ Ακρόπολις» στην κοινή τους πορεία και μάλιστα, χάρη στην Hyundai Ελλάς, θα έχουν τη δυνατότητα ταχύτερης προσαρμογής, αφού στη διάθεσή τους θα έχουν ένα i20 Ν Rally 2. Πρόκειται για το αυτοκίνητο με το οποίο το πλήρωμα συμμετείχε και στην περυσινή εκδοχή του αγώνα, το οποίο στα χέρια τους πραγματοποίησε την πρώτη επαφή του με χωμάτινες επιφάνειες. Στο αμάξωμα του «ελληνικού» i20 Ν Rally 2, εκτός από την Hyundai Ελλάς, αποτυπώνεται η υποστήριξη των Club Hotel Casino Loutraki, Atlas Tapes - ANKER και Pietris Group, όλες τους για δεύτερη συνεχή χρονιά δίπλα στην προσπάθεια του πληρώματος. Το Hyundai i20 N Rally 2 διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6lt/290PS με περιοριστικό στόμιο turbo 32mm, άμεσο ψεκασμό, σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, κίνηση στους τέσσερις τροχούς, και δυο μηχανικά διαφορικά (εμπρός/πίσω). Για τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του EKO Ράλλυ Ακρόπολις εξοπλίζεται με τροχούς 7x15 ιντσών, με ελαστικά Pirelli, διάστασης 205/65-15. Το βάρος του κυμαίνεται από 1.230 έως 1.390 κιλά. Τα φώτα πλέον έχουν στραφεί στην «EKO Super Special Stage @ OAKA», μια πρωτότυπη παράλληλη διαδρομή, συνολικού μήκους 2 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα, που θα πραγματοποιηθεί στον ίδιο χώρο, την Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου. Τα πληρώματα θα αγωνίζονται ανά ζεύγη, κόντρα στο χρονόμετρο αλλά και μεταξύ τους, παρουσία δεκάδων χιλιάδων θεατών. Λάμπρος Αθανασούλας: Αισθάνομαι μεγάλη χαρά που μας δίνεται ακόμα μια φορά η ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον εθνικό μας αγώνα. Ευχαριστούμε την ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai για την υποστήριξη, καθώς και όλους όσοι στηρίζουν τη συμμετοχή μας. Με τον Νίκο θα κάνουμε ό,τι είναι εφικτό ώστε να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη και να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αδημονούμε για την Υπερειδική, έχοντας τις καλύτερες αναμνήσεις από το 2005. Όλοι οι συγγενείς και οι φίλοι μας έχουν προμηθευτεί εισιτήρια και θα βρίσκονται εκεί. Δίπλα μας. Νίκος Ζακχαίος: Επιστροφή στο μπάκετ του Hyundai i20 N Rally2, για να απολαύσουμε ακόμα ένα «παγκόσμιο» Ακρόπολις με τον Λάμπρο. Γεγονός που εκτοξεύει και την αγωνία. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η υπερειδική στο ΟΑΚΑ, με σημείο αναφοράς την αίσθηση του κόσμου στις κερκίδες! Στόχος μας, που αποτελεί και πρόκληση στις σημερινές συνθήκες, είναι να κινηθούμε σε ανταγωνιστικό ρυθμό και να τερματίσουμε

Σύνολο επισκέψεων: 1,146,085 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation