ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Rally d'Italia Sardegna
 

Ο τρίτος γύρος του Fiesta Sporting Trophy International, και πρώτος χωμάτινος για τα Fiesta, βρίσκει τα πληρώματα από όλη την Ευρώπη να 'μάχονται' στις διαδρομές του Ράλι της Σαρδηνίας.
   
    Στο όμορφο ιταλικό νησί, θα βρεθούν και οι Έλληνες Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης με στόχο να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο.
   
    Το ελληνικό πλήρωμα βρίσκεται μετά από τους δυο πρώτους αγώνες στην τέταρτη θέση της κατάταξης του
Trophy.
   
    Ο Λάμπρος σχολίασε μετά την πρώτη μέρα των αναγνωρίσεων που πραγματοποίησε στο πανέμορφο ιταλικό νησί:

    Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος με επιφάνειες που μοιάζουν αρκετά με τα ελληνικά χώματα. Έχει από όλα, γρήγορες flat ειδικές αλλά και ειδικές ''σπαστήρια' όπου πιστεύω πως θα κριθεί ο αγώνας.
   
    Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στις αναγνωρίσεις γιατί τα δυο, μόνο, περάσματα που επιτρέπονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, σε συνδυασμό με τα ελαστικά δρόμου που επιβάλλεται να χρησιμοποιούμε στο αυτοκίνητο δοκιμών για τον συγκεκριμένο αγώνα, δυσκολεύουν αρκετά το έργο μας.
   
    Πολλά θα εξαρτηθούν από την αξιοπιστία των αυτοκινήτων αλλά και από τα σκασμένα ελαστικά. Εμείς θα κινηθούμε ανάλογα με την επιφάνεια των ειδικών με στόχο να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα.
   
    Είχαμε μια πρώτη επαφή με το Fiesta ST στο χώμα, σαν πλοηγοί του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι διορθώθηκε το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε με τον κινητήρα στην Κορσική, όπου και είχαμε, όπως διαπιστώθηκε από τον έλεγχο που έγινε μετά τον αγώνα, 15 άλογα λιγότερα από τον συναγωνισμό!
   
    Πιστεύω πως φαβορί για τον αγώνα θα είναι ο Ιταλός
Bettega λόγω εντοπιότητας αλλά και εμπειρίας του και από εκεί και πέρα εμείς θα δώσουμε μάχη με τους Biasion, Clark, και Keskinen για μια θέση στο βάθρο.

    Το ελληνικό πλήρωμα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με την υποστήριξη της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων και την χορηγία της Jet Oil, Ford Motor Hellas, Puma Hellas και του περιοδικού 4Τροχοί.



Σύνολο επισκέψεων: 1,153,952 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation