ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Rally Κορινθου 2003 Mερος 1ο (ΕL-ΕΜ)
 
Με αυτοκίνητο διαφορετικό από αυτά που μας έχει συνηθίσει συμμετείχε στο 7ο Ράλι Κορίνθου ο Λάμπρος Αθανασούλας. Πιο συγκεκριμένα αγωνίστηκε με το Ford Escort Group A του Car Center που του εμπιστεύτηκαν οι αδελφοί Καρανικόλα.
Στο δεξί μπάκετ του Λάμπρου αντί του Κώστα Σούκουλη, που δεν μπορούσε να συμμετάσχει λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων, κάθησε αυτή την φορά o EL-EM, κατά κόσμο Λώρης Μελετόπουλος.
Στόχος του Λάμπρου, εκτός από την ευχαρίστηση, του να οδηγήσει πρώτη φορά σε αγώνα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ήταν η απόκτηση πολύτιμων εμπειριών, αλλά και η διατήρηση σε αγωνιστική εγρήγορση για την συνέχεια της διεκδίκησης του κυπέλλου της Α5.

Διαβάστε τα σχόλια του οδηγού και του συνοδηγού για τον αγώνα :

EL-EM : Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ Εδώ και δυο-τρεις μήνες μεταξύ σοβαρού και αστείου ο καλός μου φίλος Παύλος Αθανασούλας μου είπε ότι στο ράλι Κορίνθου θα ήθελε να τρέξω με τον Λάμπρο γιατί ο συνοδηγός του Κώστας Σούκουλης θα παρουσιαζόταν να υπηρετήσει την πατρίδα μόλις τις προηγούμενες του αγώνα ημέρες. Μεταξύ σοβαρού και αστείου και εγώ του είπα O.K. αλλά δεν περίμενα να επαληθευτεί το ρητό "σε μικρόν μην τάξεις" !!!
Έτσι βρέθηκα μπλεγμένος (με την καλή έννοια) και την Τετάρτη 18.06.03 δηλώθηκε η συμμετοχή μας αλλά με κάποια διαφοροποίηση όσο αφορά το αυτοκίνητο. Δεν θα ήταν το γνωστό Puma του Λάμπρου αλλά το Escort GR A του "Car Center" το οποίο παραχωρούσε η ομάδα μόνο αν δίπλα στον "Γίνε" καθόταν κάποιος που δεν θα κουβαλούσε τα ίδια μυαλά. Έτσι το πήρα απόφαση ότι ο δρόμος δεν είχε γυρισμό.
Την Τετάρτη 25.06.03, εν μέσω του ταξιδιού μου στην Κύπρο και ενός άλλου διάρκειας 30 ωρών στην Ιταλία, κατέβηκα στην Κόρινθο και κάναμε τις επιτρεπόμενες αναγνωρίσεις. Ευτυχώς η λέσχη της Κορίνθου είχε κάνει πολύ καλή δουλειά βρίσκοντας τρεις ωραιότατες ειδικές για αγώνα κυπέλλου στην περιοχή της Στυμφαλίας.
Το Σάββατο 28.06.03 και με θερμοκρασία 38 βαθμών έγινε πάνω από το Λουτράκι η πρώτη επαφή μας με το αυτοκίνητο. Η πρώτη εντύπωση του Λάμπρου ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό και η δική μου ότι ήταν τελείως πρωτόγονο σε σχέση με τα σύγχρονα WRC. Πλήρης συνεννόηση !!!
Η αντικειμενική δυσκολία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι το κιβώτιο ταχυτήτων του που έχει 7 σχέσεις σε διάταξη "Η" και ο βαθμός δυσκολίας χειρισμού είναι πολύ μεγάλος. Πράγματι στην πρώτη δοκιμή μας ο Λάμπρος ανέβαζε ως εξής ¨1-4-2-5-3-7-6 και κατέβαζε αναλόγως. πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό ήταν το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε, και η υπόλοιπη προσαρμογή του με ένα τόσο διαφορετικό αυτοκίνητο, ήταν άμεση.
Έχοντας στον νου την δυσκολία επιλογής της κατάλληλης σχέσης στο κιβώτιο (πράγμα ολέθριο τόσο στα κατεβάσματα για λόγους ασφάλειας όσο και στα ανεβάσματα για λόγους υγιεινής του κινητήρα και του κιβωτίου) ξεκινήσαμε από την εκκίνηση στο Κιάτο ελπίζοντας στην απλή των 29 χλμ που ακολουθούσε να εξοικειωνόταν ο οδηγός με τον δύστροπο επιλογέα. Φρούδες ελπίδες !!!
Στην διάρκεια της πρώτης ε.δ. έγιναν τουλάχιστον δέκα λάθος αλλαγές και ένα μικρό οδηγικο λαθάκι που παρ'ολιγο να κοστίσει μια πίσω δεξιά μπουκάλα. Τελειώνοντας την ε.δ. συνειδητοποιώ ότι την έχουμε κερδίσει από όλους και παρ'ολο που είχαμε συμφωνήσει να μην ασχοληθούμε με τον συναγωνισμό δεν κρατιέμαι και το λέω και στον Λάμπρο για να του ανεβάσω το ηθικό. Μετά την εγκατάλειψη των δυο εκ των τριών ανταγωνιστών μας αποφασίζουμε να πάμε πιο φυλαγμένα στην δεύτερη "πονηρή" ε.δ. το αποτέλεσμα μας δικαιώνει μιας και βγαίνουμε αλώβητοι και για άλλη μια φορά νικητές. Η τρίτη ε.δ. ως επί το πλείστον ανηφορική ευνοούσε θεωρητικά το αυτοκίνητο μας . Μια κακή εκτίμηση του δρόμου στο βαθύτερο σημείο της ε.δ. παρ'ολιγο να στείλει το escort στην ιστορία αλλά "δια κατάλληλων χειρισμών" και με την βοήθεια του καλού θεού των αγώνων, "αποφευχθεί το μοιραίον" . Ο πρώτος χρόνος πάλι ήταν γεγονός και επιστρέψαμε στο service park πρώτοι γενικής χωρίς να απειλούμεθα από κανέναν.
Η τακτική για το δεύτερο σκέλος του αγώνα ήταν να εφαρμόσουμε αυτά που έμαθε ο Λάμπρος στην διάρκεια του πρώτου σκέλους και να ακολουθήσουμε έναν ήρεμο ρυθμό ώστε να κερδίσουμε και τον αγώνα. Πράγματι το οδήγημα παρ'ολο που ήταν πιο ήρεμο από το πρωί ήταν σαφώς πιο σωστό πιο σίγουρο και μακράν πιο γρήγορο. Ο Λάμπρος προσπαθούσε και εφάρμοζε δυο-τρία πράγματα που του είπα μετά τις τρεις πρώτες ε.δ. και όλα πήγαιναν πολύ καλά. Όμως το τέλος δεν ήταν πολύ μακριά. Τρία χλμ αφού άρχισε η κατηφόρα ξαφνικά έσβησε ο κινητήρας. Δοκιμάσαμε ότι έπρεπε να δoκιμάσουμε άμεσα (δεύτερη τρόμπα βενζίνης) αλλά δυστυχώς δεν ξαναήρθε στην ζωή. Έτσι αφού βρήκαμε έναν χώρο εκτός δρόμου σταματήσαμε και βγαίνοντας έξω από το αυτοκίνητο είδαμε στην αριστερή πλευρά όλα τα λάδια του κινητήρα να καπνίζουν . Αφού ειδοποιήσαμε με το VHF την ομάδα για την κατάληξη της προσπάθειας γίναμε θεατές σε έναν αγώνα που όπως έδειχναν τα πράγματα θα ήμασταν εύκολα νικητές.
Μετά τον αγώνα τα συναισθήματα ήταν ανάμικτα. Από την μια η απογοήτευση για την άδοξη εγκατάλειψη και από την άλλη η ικανοποίηση που μπόρεσα να βοηθήσω έναν νέο οδηγό που πριν από 18 μήνες δεν είχε μπει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, να οδηγήσει και να διακριθεί, έστω και για λίγο.

Σύνολο επισκέψεων: 1,152,035 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation