ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ραλλυ Ακρόπολις Τρίτη Μέρα
 
«Ι have a dream»! Αυτό ακριβώς είχε αναφέρει πριν καιρό ο Λάμπρος Αθανασούλας και κατάφερε να το κάνει πραγματικότητα, αφού κατάφερε να λάβει μέρος στο 57ο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Ford Fiesta WRC προετοιμασμένο από την M-Sport. Ο Έλληνας ταλαντούχος οδηγός, πάντα με τον Νι΄κο Ζακχαίο στο δεξί του μπάκετ, με τον οποίο είχαν μοιραστεί την επιτυχία του 2009 όταν και είχαν επικρατήσει στην κατηγορία του PWRC στο Ακρόπολις, στάθηκαν άτυχοι την πρώτη ημέρα του αγώνα, όταν και εγκατέλειψαν από σπασμένο ψαλίδι. Αν και η απογοήτευση τους ήταν μεγάλη, αφού εγκατέλειψαν μόλις στη δεύτερη ειδική του αγώνα, στη συνέχεια βρήκαν το κουράγιο και επανήλθαν δυναμικά, σημειώνοντας τη δεύτερη ημέρα χρόνους στην πρώτη οκτάδα και αποκορύφωμα τον 5ο χρόνο γενικής στην νυκτερινή ειδική διαδρομή. Σήμερα, στην τελευταία ημέρα του αγώνα, χωρίς να έχουν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω από την άτυπη θέση του πρώτου ελληνικού πληρώματος οδήγησαν όσο έπρεπε για να ευχαριστηθούν την εμπειρία της συμμετοχής με το Ford Fiesta WRC και να πραγματοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Ακόμα και σε αυτό το ρυθμό, πραγματοποίησαν χρόνους στην πρώτη δεκάδα, καταφέρνοντας να επιστρέψουν στον τερματισμό και έχουν ζήσει έστω τα 2/3 της εμπειρίας του Ακρόπολις με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. «Στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, κάναμε αυτό που θέλαμε , δηλαδή να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι, αφού σημειώσαμε κάποιους καλούς χρόνους. Στα γρήγορα κομμάτια πηγαίναμε καλά, όμως στα ανηφορικά και στα κλειστά δεν τα καταφέρναμε τόσο καλά. Θεωρώ πως αν δεν είχαμε το πρόβλημα με το ψαλίδι κατά την πρώτη ημέρα, θα είχαμε τερματίσει στη δεκάδα. Μακάρι να οδηγήσουμε ξανά τέτοιο αυτοκίνητο. Στον αγώνα ήταν ωραία, περάσαμε πολύ καλά». Παράλληλα, ένα από τα στοιχεία που έκανε εντύπωση στον Λάμπρο ήταν η παρουσία του κόσμου στις ειδικές διαδρομές: «Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, ο περισσότερος που έχω δει σε αγώνα που έχω συμμετάσχει, αφού σε κάποια σημεία σχηματίζονταν και ανθρωπομπαριέρες για αρκετά μέτρα. Οι ειδικές διαδρομές ήταν καλές, εκτός από τη διαδρομή Γυμνό, για την οποία θεωρώ πως θα μπορούσε να υπάρξει μια άλλη διαδρομή να την αντικαταστήσει. Αυτό δεν το λέω μόνο ως προσωπική μου άποψη, αλλά μετά από συζήτηση και με άλλους οδηγούς». Σε κάθε περίπτωση οι επιδόσεις του Λάμπρου και του Νίκου στις ειδικές διαδρομές, ήταν αυτές που έπρεπε. Κατάφεραν να σημειώσουν καλύτερες περιπτώσεις από αρκετούς οδηγούς με μεγαλύτερη εμπειρία με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC και είμαστε σίγουροι ότι αν δεν είχαν τεθεί εκτός της πρώτη ημέρα, όχι μόνο θα είχαν τερματίσει σαφώς υψηλότερα, αλλά θα είχαν σημειώσει και ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Βλέπετε, η ψυχολογία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στους αγώνες Ράλλυ. Μακάρι το 2012 να τους δούμε και πάλι στον αγώνα, με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά μεγαλύτερη εμπειρία και περισσότερο χρόνο με το αυτοκίνητο πριν τον αγώνα. Και τότε, το πειρατικό μπορεί να «χτυπήσει» σύμφωνα με τις δυνατότητες του._Π.Τ. www.4troxoi.gr

Σύνολο επισκέψεων: 1,152,609 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation