ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Rally Catalunya Δεύτερη Μέρα
 
O Λάμπρος στην κορυφή!
 
Μετά από μια μεγάλη μέρα με πολλές εναλλαγές συναισθημάτων και ανατροπών στα αποτελέσματα οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης του Fiesta Sporting Trophy με διαφορά που αγγίζει σχεδόν τα 6' από τον δεύτερο.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το ελληνικό πλήρωμα μπήκε στην πρώτη και μεγαλύτερη σε μήκος ειδική του αγώνα με διαφορά 3.1" από τον πρώτο Breen και επιτέθηκε με στόχο να επανακτήσει την πρωτιά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να το καταφέρει αλλά και να βρεθεί μπροστά με διαφορά 55". Στην συνέχεια, παρότι το πρόβλημα με τα φρένα συνεχίστηκε συνέχισαν να πιέζουν και μπήκαν στο ενδιάμεσο σέρβις του αγώνα πρώτοι 58" από το ιρλανδικό πλήρωμα. Στην προσπάθεια των μηχανικών όμως να επιδιορθώσουν επιτέλους τα φρένα οι Έλληνες δέχτηκαν ποινή 50" για καθυστερημένη έξοδο από το σέρβις πάρκ.
Η επιλογή για την συνέχεια ήταν ξεκάθαρη. Θα πίεζαν για να ξαναποκτήσουν μια διαφορά ασφαλείας. Αυτό και έκαναν αλλά τελικά αποδείχτηκε αχρείαστο μιας και ο μεγάλος τους αντίπαλος Greg Breen στην προσπάθεια του να πιέσει είχε μια έξοδο που τον έβγαλε εκτός αγώνα.
Η συνέχεια ήταν πιο εύκολη πια για τους Έλληνες παρόλο που το πρόβλημα με τα φρένα επιδεινώθηκε και αντιμετώπισαν και ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική της ημέρας.
 
Μετά το τέλος ο Λάμπρος σχολίασε: Ήταν μια πολύ περίεργη μέρα. Ταλαιπωρηθήκαμε και πάλι με το πρόβλημα στα φρένα αλλά ευτυχώς καταφέραμε να προσαρμοστούμε και να γράψουμε πολύ καλούς χρόνος. Μετά από την έξοδο του Breen πρέπει απλά να ελέγξουμε την διαφορά και να φέρουμε το αμάξι πίσω. Οι μηχανικοί μας είπαν ότι το πρόβλημα στα φρένα λύθηκε και ελπίζουμε όλα να πάνε καλά και να απολαύσουμε την τελευταία μέρα.
 
Χορηγός της προσπάθειας για άλλη μια φορά είναι η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών JET OIL και για πρώτη φορά το Club Hotel Casino Loutraki, επιβραβεύοντας και οι δύο το πλήρωμα για την εξαιρετική του επίδοση στο Ράλι Ακρόπολις.
Χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4Τροχοί, που υποστηρίζει το Λάμπρο από την πρώτη μέρα της αγωνιστική του διαδρομής, ενώ προμηθευτής αγωνιστικού εξοπλισμού και ρουχισμού της ομάδα είναι η Puma.
 


 
Σύνολο επισκέψεων: 1,149,123 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation