ΝΕΑ

O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...
Όλα έτοιμα...
Όλα έτοιμα για την έναρξη του Seajets 2016 Acropolis RallyΤις τελικές ρυθμί...
SeaJets Acropolis Rally 2016
Η Lascaris Foundation Team Greece, με μεγάλη χαρά, ανακοινώνει τη συμμετοχή της ...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ο Λαμπρος στο Rally Catalunya
 
Την δεύτερη του εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για το 2009 θα πραγματοποιήσει ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο στο Ράλι Ισπανίας που θα διεξαχθεί στις από τη 1η έως την 4η  Οκτωβρίου. Ο νικητής της κατηγορία παραγωγής στο Ράλι Ακρόπολις, δεν θα συμμετάσχει αυτή την φορά με το Skoda Fabia S2000, αλλά με ένα Ford Fiesta R2, το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford το οποίο αποτελεί και την πλατφόρμα πάνω στην οποία εξελίσσεται το νέο όπλο της Ford στο WRC το Ford Fiesta S2000. Το αυτοκίνητο θα είναι κατασκευασμένο και προετοιμασμένο από την M-Sport ενώ την ευθύνη συντήρησης του κατά την διάρκεια του αγώνα θα έχει η βέλγική Floral Racing, εταιρεία που διοργανώνει το Fiesta Sporting Trophy στο Βέλγιο και συνεργάζεται επί σειρά ετών με την Ford.
Το ελληνικό πλήρωμα θα έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο πλαίσιο του Fiesta Sporting Trophy International, θεσμό που είχε ακολουθήσει στο σύνολο του το 2006 ο Λάμπρος.
Ο αγώνας διεξάγεται γύρω από την πόλη του Σαλού (90χλμ νότια της Βαρκελώνης), που αποτελούσε αρχαία ελληνική αποικία-λιμάνι (Σαλαουρίδα) το οποίο μετέπειτα πέρασε στα χέρια των Ρωμαίων και τώρα πια αποτελεί δημοφιλές τουριστικό θέρετρο της Ισπανίας.
Χορηγός της προσπάθειας για άλλη μια φορά είναι η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών JET OIL και για πρώτη φορά το Club Hotel Casino Loutraki, επιβραβεύοντας και οι δύο το πλήρωμα για την εξαιρετική του επίδοση στο Ράλι Ακρόπολις.
Χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4Τροχοί, που υποστηρίζει το Λάμπρο από την πρώτη μέρα της αγωνιστική του διαδρομής, ενώ προμηθευτής αγωνιστικού εξοπλισμού και ρουχισμού της ομάδα είναι η Puma.
Ήταν πολύ ξαφνικό, μας είπε ο Λάμπρος και συνέχισε, Μετά το Ράλι Ακρόπολις διερευνούσαμε όλες τις πιθανότητες για μια ακόμα εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η πρόταση της Μ-Sport να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στο ντεμπούτο του στο Ράλι Ισπανίας ήταν ιδιαίτερα τιμητική αλλά μας άφηνε πολύ στενά χρονικά περιθώρια συγκέντρωσης του απαιτούμενου μπάτζετ. Ευτυχώς η ανταπόκριση των χορηγών μας ήταν άμεση και καταλυτική και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό!
Το Ράλι Ισπανίας μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις όταν είχα συμμετάσχει το 2006 και μπορώ να πω πως έχω αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς, μια που λόγω ατυχίας είχαμε στερηθεί ενός καλού αποτελέσματος.
Δεν ξέρω πολλά πράγματα για τους συναθλητές μου μια και δεν έχω αγωνιστεί απέναντι σε κάποιον από αυτούς, όπως άγνωστο θα είναι και το αυτοκίνητο που θα το οδηγήσουμε για πρώτη φορά στο shakedown του αγώνα. Στα χαρτιά δείχνει πολύ ενδιαφέρον, και οι εντυπώσεις που μας μεταφέρουν οι άνθρωποι της M-Sport είναι ότι πρόκειται για ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο από το Fiesta N3 που οδηγούσαμε. Μεγάλη διαφορά αποτελεί το σειριακό κιβώτιο, τα εξελιγμένα φρένα οι αναρτήσεις της Reiger και το χαμηλότερο βάρος.
Ο στόχος μας είναι να εξοικειωθούμε όσο δυνατόν γρηγορότερα με το αυτοκίνητο αλλά και την άσφαλτο, όπου έχουμε να τρέξουμε από το Ράλι Γερμανίας το 2006 και έπειτα να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.


Σύνολο επισκέψεων: 871,913 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation