ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Wales Rally GB Μέρα Δεύτερη
 

Άτυχο στάθηκε το ελληνικό πλήρωμα την δεύτερη μέρα του Wales Rally GB.

Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης, ξεκίνησαν την δεύτερη μέρα από την τρίτη θέση της κατάταξης του Fiesta Sporting Trophy με στόχο να οδηγήσουν χωρίς ρίσκο και να ανέβουν όσο το δυνατόν ψηλότερα. Η τακτική τους άρχισε να αποδίδει καρπούς, αφού μετά και το τέλος της δεύτερης ειδικής της ημέρας ανέβηκαν στην δεύτερη θέση της κατάταξης εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη του Bettega ελέγχοντας πλήρως τον Schammel που βρισκόταν στην τρίτη θέση ένα λεπτό πίσω τους.

Η  τύχη όμως τους γύρισε την πλάτη στην αμέσως επόμενη ειδική όταν ένα κομμένο ημιαξόνιο τους ανάγκασε όχι μόνο να κόψουν ρυθμό αλλά προκάλεσε ζημιά στο μάτι του στροφάλου με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας και να αρνείτε να επανεκκινήσει.

Η εγκατάλειψη αυτή έριξε το ελληνικό πλήρωμα στην 9η θέση του Fiesta Sporting Trophy μειώνοντας τις ελπίδες τους για μια θέση στην τριάδα της τελικής κατάταξης της βαθμολογίας του θεσμού. Παρόλα αυτά οι έλληνες θα εκκινήσουν την τρίτη και τελευταία μέρα του αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού superally.

Πρώτος ανάμεσα στα Fiesta εξακολουθεί να βρίσκετε ο Βρετανός Barry Clark ο οποίος εκμεταλλευόμενος την γνώση του δρόμου αλλά και την σειρά εκκίνησης δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στους διώκτες του.

 Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας ο Λάμπρος σχολίασε:

 
        Ήμασταν δυστυχώς πολύ άτυχοι. Κάναμε ακριβώς αυτό που έπρεπε προσέχοντας το αυτοκίνητα και ταυτόχρονα προσαρμόζαμε το ρυθμό μας έτσι ώστε να μην απειλούμαστε. Παρόλα αυτά το ημιαξόνιο, το οποίο είχαμε αλλάξει στο χθεσινοβραδινό σέρβις, είχε άλλη γνώμη!

Δυστυχώς έτσι είναι οι αγώνες. Θα ξεκινήσουμε πάλι αυριο με στόχο να κάνουμε κάποιους καλούς χρόνους και να πλασαριστούμε όσο το δυνατόν ψηλότερα στην κατάταξη του θεσμού.

 
Την προσπάθεια του ελληνικού πληρώματος στηρίζουν η Ford Motor Hellas, η Jet Oil, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων, η Puma και το περιοδικό 4Τροχοί



 
Σύνολο επισκέψεων: 1,152,435 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation