ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Rallye Deutschland Δεύτερη Μέρα
 
Το ελληνικό πλήρωμα συνέχισε την εντυπωσιακή του εμφάνιση και την δεύτερη μέρα του Ράλι Γερμανίας.

Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης κατάφεραν να ελέγξουν τα καιρικά φαινόμενα αλλά και τους αντιπάλους τους και φιγουράρουν στην πρώτη θέση του Fiesta Trophy International.

Τα ελληνικό πλήρωμα  κατάφερε μαζί με τους Bettega - Scattolin να αποσπαστούν πάνω από 4 λεπτά από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του Trophy κάνοντας σωστές επιλογές ελαστικών αλλά και οδηγώντας αλάνθαστα όλη την δεύτερη μέρα. Όμως τα προβλήματα με τον κινητήρα που αντιμετώπισε ο Bettega μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής της δεύτερης ημέρας άνοιξαν διάπλατα τον δρόμο στους Έλληνες για την πρώτη θέση.

Με τέσσερεις ειδικές να απομένουν την Τρίτη και τελευταία μέρα, ο Λάμπρος και ο Νίκος είναι πολύ κοντά σε μια μεγάλη διάκριση για τα ελληνικά χρώματα, αρκεί η ατυχία να μην τους χτυπήσει την πόρτα.

 

Την προσπάθεια του πληρώματος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι υποστηρίζουν η JetOil, Ford Motor Hellas, Εθνική Επιτροπή Αγώνων, 4Τροχοί και Puma Hellas

 

Μετά το τέλος της δεύτερης μέρας ο Λάμπρος σχολίασε:

 Ήταν μια πολύ κουραστική μέρα, με πολλά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών σε δρόμους στενούς, γλιστερούς και απρόβλεπτους. Το συναίσθημα να περνάς την ειδική Panzerplatte* με τα θηριώδη Hilkensteins** να σε απειλούν στην άκρη του δρόμου είναι απίστευτο.

Κάναμε ένα γρήγορο αλλά και προσεκτικό αγώνα, προσπαθήσαμε να περάσουμε τον Bettega και το καταφέραμε, αλλά για να διατηρηθούμε στην κορυφή έπρεπε να πάρουμε ρίσκα που δεν ήμασταν διατεθειμένοι να πάρουμε. Επιλέξαμε να σιγουρέψουμε την δεύτερη θέση και να ελέγξουμε τον ρυθμό μας προσέχοντας τους χρόνους του Clark, που είναι στην τρίτη θέση.

Η τακτική αυτή απέδωσε και έτσι μετά τα προβλήματα του Bettega βρεθήκαμε στην πρώτη θέση.

Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά αύριο γιατί το θέλουμε πολύ αυτό το αποτέλεσμα!

 

*Ειδική διαδρομή που κανονικά χρησιμοποιείτε για την εκπαίδευση χειριστών τανκς

** Τεραστίων διαστάσεων πλάκες τσιμέντου που βρίσκονται κατά μήκος της Panzerplatte για να αποτρέπουν τα τανκ να περικλείνουν της πορείας τους



 
Σύνολο επισκέψεων: 1,149,109 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation