ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ραλι ΔΕΘ 2004
 
Με ανάμεικτα συναισθήματα ολοκλήρωσε το Ράλι ΔΕΘ ο Λάμπρος Αθανασούλας. Ο αγώνας που διεξήχθη με απόλυτη επιτυχία από τον ΑΟΘ στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου τα είχε όλα. Νυχτερινές ειδικές, βροχή, ήλιο, χαρές και στεναχώριες. Οι εναλλαγές του καιρού δυσκόλεψαν πολύ τα πληρώματα κατά την διάρκεια των ειδικών διαδρομών αλλά και στα service όπου η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μετά την πανηγυρική εκκίνηση στην παραλία της Θεσσαλονίκης, τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στις δυο πρώτες ειδικές του αγώνα που ήταν νυχτερινές. Το γεγονός αυτό δυσκόλεψε ιδιαίτερα το πλήρωμα του Ford Puma, αφού ο Λάμπρος δεν είχε αγωνιστεί ξανά κάτω από τέτοιες συνθήκες. Παρόλη την απειρία του βρέθηκε στο service park της πρώτης μέρα στην 5η θέση γενικής και 4η F3.

Η επόμενη μέρα βρήκε την πόλη της Θεσσαλονίκη τυλιγμένη στα σύννεφα και η καταρρακτώδης βροχή δεν άργησε να έρθει. Η σωστή επιλογή ελαστικών, του Λάμπρου σε συνεργασία με την έμπειρη ομάδα του Car Center, έδωσε την δυνατότητα στο πλήρωμα να πιέσει και έτσι να κερδίσει μια θέση τόσο στην γενική όσο και στην F3 και να επιστρέψουν μετά την ολοκλήρωση της 5ης ειδικής στο service park στην 4η θέση γενικής και 3η θέση. Οι τελευταίες τρεις ειδικές επιφύλασσαν πολλές εναλλαγές, αφού ένα λάθος του Ιαβέρη Jr επέτρεψε στο Λάμπρο να ανέβει στην 3η θέση γενικής, θέση όμως που δεν έμεινε παρά μόνο για λίγο, μιας και ο Ευσταθίου με μια επίθεση στην τελευταία ειδική πήρε την 3η θέση γενικής και μαζί την ευκαιρία να βρεθεί ο Λάμπρος για πρώτη φορά στην σύντομη καριέρα του στο βάθρο ενός αγώνα.

Ένα πολύ καλό αποτέλεσμα λοιπόν για την συμμετοχή της Ford Motor Hellas και της Creation Optical Media, σε έναν πολύ δύσκολο και απαιτητικό αγώνα. Νικητής του συναρπαστικού αγώνα, αναδείχτηκε ο Πάνος Χατζητσοπάνης, μόλις για 0.79" από τον Αρη 'Ιαβέρη' που ήταν και ο νικητής της F3. Επόμενος αγώνας, το Ράλι ΕΛΠΑ στις 25-26 Σεπτεμβρίου στην περιοχή της Πάτρας, όπου και θα γίνει η πρώτη παγκόσμια εμφάνιση του Fiesta JWRC σε ασφάλτινο αγώνα.

Μετά τον αγώνα ο Λάμπρος σχολίασε:

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαίρομαι ή να στεναχωριέμαι. Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας και εμείς είχαμε να οδηγήσουμε στην άσφαλτο από το περσινό ΕΛΠΑ. Δυσκολεύτηκα στην αρχή στις νυχτερινές και ομολογώ ότι με εντυπωσίασε η μαζική παρουσία του κόσμου στα τελειώματα της Πετροκέρασας, αν και με έκανε να πάω λίγο πιο συγκρατημένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που τερματίσαμε μετά από τόσες ατυχίες, αλλά και από την απόδοση μας σε κάποιες ειδικές. Στεναχωρήθηκα όμως για την απώλεια της τρίτης θέσης. Ήταν συνδυασμός του εκπληκτικού χρόνου του Σάκη Ευσταθίου και της υπερβολικής προσοχής που δείξαμε εμείς αφού θέλαμε πολύ να τερματίσουμε. Συγχαρητήρια στον Χατζητσοπάνη και στον Άρη Ιαβέρη για τις νίκες τους. Τώρα για εμάς αρχίζει ένας πραγματικός αγώνας δρόμου για να ετοιμάσουμε το Fiesta JWRC για ΕΛΠΑ.

Σύνολο επισκέψεων: 1,153,977 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation