ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Όνειρο είναι; (Μέρος Α)
 

Διαβάστε σε δύο μέρη τις εμπειρίες του Λάμπρου από το Rally Catalunya


    Ήταν ο περασμένος Σεπτέμβρης όταν σε μια επίσκεψη στην
M-Sport είχα δει και οδηγήσει ένα Fiesta N3. Ένα τελείως νορμάλ αυτοκίνητο που μου είχε φανεί πολύ αργό και μαλακό μέσα στο αεροδρόμιο-πίστα. Τότε δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι αυτό θα είναι το αυτοκίνητο που θα οδηγώ την επόμενη χρονιά και μάλιστα στους 6 αγώνες του Fiesta Sporting Trophy του WRC!

    Και να λοιπόν που βρισκόμαστε στο τέλος του Μαρτίου του 2006 και εγώ καταγράφω τις εμπειρίες μου από το Rally Catalunya. Ένα αγώνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ, λόγο των χαρών και των συγκινήσεων που μου χάρισε.

    Αρχές Μαρτίου λοιπόν και κάθομαι στο μπάκετ του ST για τα πρώτα χιλιόμετρα γνωριμίας. Μαλακό, εύκολο, ευχάριστο, αλλά και φρένα που θέλουν σύνεση και συνήθεια, ειδικά μετά το S1600 που είχα ¨κακομάθει¨. Στην συνέχεια το Ράλι Αχαιός όπου η βροχή έκανε τα πράγματα καλύτερα αφού είχαμε και την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και την συμπεριφορά του σε δύσκολες συνθήκες, παίρνοντας ένα θετικό μήνυμα-αποτέλεσμα.

    Η συνέχεια σε κλειστά κομμάτια δρόμου σε διάφορα μέρη της Αττικής και Κορινθίας με την βοήθεια μάλιστα δυο πολύ καλών φίλων, του Νίκου Ζάχου και του Τάκη Καϊτατζή που με την εμπειρία τους σε αγώνες ενιαίου, με βοήθησαν να βελτιώσουμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να με βοηθήσουν στην γρήγορη προσαρμογή μου σε αυτό.

    Κυριακή βράδυ και επιτέλους βρισκόμαστε στο Salou, την πόλη που φιλοξενεί τον αγώνα, και το όνειρο-ταξίδι ξεκινά. Το πρόγραμμα των αναγνωρίσεων πολύ σφιχτό, χωρίς περιθώρια λάθους-ζημιάς, ακόμα  θα έλεγα ότι δεν υπάρχει χρόνος ούτε για φαγητό κλπ!!! Από τις έξι το πρωί έως τις επτά το απόγευμα μέσα στο αυτοκίνητο. Το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα και την τέταρτη, αλλά το απόγευμα φτάνει το Fiesta από την Αγγλία, και η κούραση ξαφνικά φεύγει δίνοντας την θέση της στην χαρά και ανυπομονησία της δοκιμής την Πέμπτη το πρωί.

    Και να που είμαι λοιπόν μέσα στο Fiesta για πρώτη φορά, σε ένα κομμάτι δρόμου που μοιάζει πολύ με αυτά των ειδικών διαδρομών. Πολλά χώματα και πετραδάκια στη μέση του δρόμου από τις ¨μπούκες¨, αλλά συγχρόνως και τέλειο κράτημα από την εκπληκτική άσφαλτο. Το αμάξι νιώθεις ότι κινείται σε ραγές, αρνούμενο πεισματικά να γλιστρήσει ακόμα και στα κομμάτια όπου το χώμα έχει καλύψει πλήρως την άσφαλτο. Έτοιμοι λοιπόν και αρκετά χαρούμενοι με την συμπεριφορά και την προετοιμασία του αυτοκινήτου από την αγγλική ομάδα μας, περιμένουμε πως και πως την πρώτη ειδική του αγώνα...  συνεχίζεται



Σύνολο επισκέψεων: 1,149,201 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation