ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Rally Κορινθου 2003 Mερος 2ο (Λάμπρος)
 
Με αυτοκίνητο διαφορετικό από αυτά που μας έχει συνηθίσει συμμετείχε στο 7ο Ράλι Κορίνθου ο Λάμπρος Αθανασούλας. Πιο συγκεκριμένα αγωνίστηκε με το Ford Escort Group A του Car Center που του εμπιστεύτηκαν οι αδελφοί Καρανικόλα.
Στο δεξί μπάκετ του Λάμπρου αντί του Κώστα Σούκουλη, που δεν μπορούσε να συμμετάσχει λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων, κάθησε αυτή την φορά o EL-EM, κατά κόσμο Λώρης Μελετόπουλος.
Στόχος του Λάμπρου, εκτός από την ευχαρίστηση, του να οδηγήσει πρώτη φορά σε αγώνα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ήταν η απόκτηση πολύτιμων εμπειριών, αλλά και η διατήρηση σε αγωνιστική εγρήγορση για την συνέχεια της διεκδίκησης του κυπέλλου της Α5.

Διαβάστε τα σχόλια του οδηγού και του συνοδηγού για τον αγώνα :

ΛΑΜΠΡΟΣ : Τα ωραία πράγματα τελειώνουν γρήγορα ...

Μάιος, επιστροφή από το Ράλι Αχαιός και πλάνα για το τι έπεται. Διακοπή του πρωταθλήματος για τέσσερις μήνες, ο συνοδηγός μου παρουσιάζεται για να υπηρετήσει την πατρίδα και το Puma βρίσκεται στο CAR CENTER με ασφάλτινο set-up. Μάλλον δύσκολα τα πράγματα για συμμετοχή στο Ράλι Κορίνθου που προσμετρά στο κύπελλο χώματος. Βέβαια το μικρόβιο δεν σε αφήνει να ησυχάσεις και η πρώτη πρόταση πέφτει δειλά στο τραπέζι! ESCORT COSWORTH RS GR.A Η καρδούλα μου φτερούγισε στο άκουσμα της, αλλά αμέσως έπεισα τον εαυτό μου να μην κάνει όνειρα πιστεύοντας ότι το ΄΄Καρανικολέικο΄΄ δεν θα μου το εμπιστευόταν.
Και είχα δίκιο, αφού στην αρχή το μόνο που έκανε ο Γιώργος όταν το άκουσε ήταν να χαμογελάσει πονηρά πιάνοντας το μούσι του! ΄΄αυτό είναι πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο , ένα καλό GR.A!!΄΄ Δεν το έβαλα κάτω, και κουβέντα στην κουβέντα φτάσαμε να σκεφτόμαστε με ποιον συνοδηγό να τρέξουμε. Η υπόσχεση του ΄΄EL-EM΄΄ υπήρχε και ο Γιώργος ένιωσε έτσι καλύτερα δίνοντας το OK! Τελευταία μέρα των συμμετοχών και οι ΄΄EL-EM΄΄ , Αθανασουλας και Escort cosworth βρίσκονται στην λίστα ανάμεσα σε 49 πληρώματα.
Λόγω των υποχρεώσεων του Λώρη, οι αναγνωρίσεις των διαδρομών είναι περιορισμένες, όποτε και συμφωνούμε ότι είναι καλύτερα να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο σε κάποιο κομμάτι και να εξοικειωθούμε. Σάββατο πρωί λοιπόν και βρίσκομαι δεμένος στο μπάκετ του Escort έχοντας δίπλα μου ένα από τους μεγαλύτερους έλληνες συνοδηγούς( και δεν εννοώ ηλικιακά, όσο και αν τον πειράζω). Ούτε στα πιο τρελά όνειρα μου δεν το περίμενα αυτό πριν ενάμιση χρόνο που βρισκόμουν στο ΄΄Γίνε Πρωταθλητής΄΄.
Απαιτητικό το Escort , ειδικά στη χρήση του κιβώτιου και των φρένων, αλλά πολύ δυνατό και ευχάριστο στις εξόδους των στροφών όπου η τετρακίνηση βοηθάει τα μέγιστα!. Σιγά σιγά ξεθαρρεύω και το χαμόγελο έχει γίνει μόνιμο στο πρόσωπο μου. Αντίθετα ο Λώρης μάλλον απογοητεύεται, έχοντας συνηθίσει σε ΄΄εξωτικά΄΄ αυτοκίνητα. Πάντως είμαι σίγουρος ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, μιας και το Εscort έχει σταθεί αντάξια ανάμεσα στα κατά μιας 10ετιας νεότερα EVOVI-VII σε αγώνες του πρωταθλήματος.
Στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής λοιπόν και με το GO το άγχος εξαφανίζεται δια μαγείας δίνοντας την θέση του στην ευχαρίστηση. Παρά τα λάθη που γίνανε από την πλευρά μου ειδικότερα στις επιλογές των ταχυτήτων και τα γλιστρήματα σε μερικές στροφές, κάνουμε για μεγάλη μου έκπληξη τον πρώτο χρόνο.
Περιμένοντας τους Μπίντζο-Τζεφεράκο που φάνηκε ότι είχαν κάποιο πρόβλημα με το πίσω διαφορικό, μαθαίνουμε ότι και οι Κύρκος Πολυζώης είχαν πρόβλημα (σκασμένο ελαστικό) με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δυο, αφήνοντας το κυνήγι της νίκης στον ΄΄ξάδερφο΄΄ Νασούλα και σε εμάς. Οικογενειακή υπόθεση λοιπόν, και πάλι πρώτο χρόνο και στην δεύτερη ειδική, παρά την πολύ προσεκτική και ΄΄αργή΄΄ σε πολλά σημεία οδήγηση.
Στην τρίτη και τελευταία ειδική πριν το σέρβις, έχοντας αποκτήσει ένα προβάδισμα 24 δευτερόλεπτων, αρχίζω να νιώθω καλλίτερα με το αυτοκίνητο και ανεβάζοντας ρυθμό ιδιαίτερα στα γρήγορα κομμάτια, λίγο έλειψε να βρεθούμε εκτός, όταν σε ένα πολύ γρήγορο κομμάτι γλιστρήσαμε σε λάσπες. Αλλά έντεκα δευτερόλεπτα κερδισμένα, και πρώτοι γενικής χωρίς κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, βρισκόμαστε στο σέρβις.
Οδηγίες από τον Λώρη για τον ρυθμό μας, τον τρόπο οδήγησης και διόρθωση κάποιων μου λαθών την ώρα που οι μηχανικοί μας τσεκάρουν τα πάντα πάνω στο Escort και πάμε να επαναλάβουμε τις τρεις πρωινές διαδρομές.
Ηθικό ακμαιότατο και βρισκόμαστε στην μέση της Τετάρτης ειδικής έχοντας βελτιώσει τον πρωινό μας χρόνο και τον τρόπο οδήγησης και εκεί που όλα δείχνουν ότι θα το ευχαριστηθούμε τα μάλα στο υπόλοιπο του αγώνα, ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση ο κινητήρας του Escort σβήνει. Αμέσως ο Λώρης μου φωνάζει να πατήσω την τρόμπα βενζίνης αλλά δυστυχώς ο κινητήρας είχε παραδώσει πνεύμα, κόβοντας μας τα φτερά και την χαρά!!
Κρίμα λοιπόν, γιατί χωρίς άγχος πια, ζούσα κάθε μέτρο της ειδικής και ΄΄έκλεβα΄΄ πολύτιμες εμπειρίες από τον συνοδηγό(και εξαίρετο οδηγό όπως λένε όσοι ξέρουν) και το γρήγορο αυτοκίνητο. Δεν πειράζει όμως, αυτά έχουν οι αγώνες. Ας μην είμαι αχάριστος και ας σκεφτώ που ήμουν πριν δυο χρόνια και πως έβλεπα τα EVO, τα Escort, τους πρωταγωνιστές, οδηγούς και συνοδηγούς και πόσο θα ήθελα έστω να με πάνε μια βόλτα!!!
Γιώργο, Νίκο, Λώρη σας ευχαριστώ για αυτή την εμπειρία και ελπίζω κάποια στιγμή να οδηγήσω ξανά κάτω από αυτές τις συνθήκες!

Σύνολο επισκέψεων: 1,149,145 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation