ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ατυχία στο τετράγωνο!
 
Ανυπέρβλητα εμπόδια συνάντησαν στον δρομο για την επιτυχία στο Rally San Crispino τα δυο Ελληνικά πληρώματα, που τους αναγκασαν να εγκαταλείψουν την προσπάθεια τους στην αρχή της δεύτερης μέρα του αγώνα.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν και για τους δυο από νωρίς. Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Μουζάκης, είχαν μια μικρή έξοδο στην πρώτη ειδική του αγώνα που του κόστισε 18 λεπτά καθυστέρησης, μιας και το αυτοκίνητο είχε κολλήσει στην λάσπη. Μετά από πολλές προσπάθειες και την συνδρομή των θεατών κατάφεραν να το ξεκολλήσουν και να ολοκληρώσουν τις δυο πρώτες ειδικές τις ημέρας με στραβωμένο το μπροστά δεξί ψαλίδι πράγμα που τους κόστισε σε χρόνο και στην δευτερη ειδική.

Οι Αρης Βωβός και ΕL-EM αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, ο οποίος έσβηνε διαρκώς στα φρένα, από την αρχή του αγώνα και έχασαν και αυτοί με την σειρά τους πολύ χρόνο στις δυο πρωτες ειδικές.

Και τα δυο αυτοκίνητα επισκευάστηκαν στο service από τους μηχανικούς της Ralliart Ιταλίας, και οι δυο οδηγοί ξεκίνησαν για το δευτερο loop της πρωτης ημέρας που περιλαμβανε δυο νυχτερινές ειδικές, με πολλές υποσχέσεις.

Η συνέχεια ήταν ομώς ανάλογη αφού ο ¶ρης Βωβός αντιμετώπισε ένα κομμένο ημιαξόνιο στην τριτη ειδική και χαμηλή πίεση στο turbo στην συνέχεια, ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας είχε αντίστοιχο πρόβλημα στο turbo αλλα και σημαντικό πρόβλημα με τα φώτα που δεν λειτουργούσαν. Έτσι τα δυο ελληνικά πληρώματα ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα χωρίς να έχουν καταφέρει να κάνουν μια ειδική χωρίς πρόβλημα!

Παρόλες τις ελπίδες ότι η δευτερη μέρα θα ήταν διαφορετη, αυτές διαψευστηκαν γρήγορα. Ο ¶ρης Βωβός αντιμετώπισε πάλι το προβλημα που είχε την πρωτη μέρα στον κινητήρα στα μέσα της πέμτης ειδικής με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στην επόμενη ειδική της ημέρας, ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας δεν κατάφερε να ξεκινήσει την πέμπτη ειδική αφού η μετάδοση του αυτοκινήτου του τους άφησε ακινητοποιημένους 5 μέτρα από την εκκίνηση της ειδικής!

Λάμπρος Αθανασούλας: Το σκεπτικό αυτού του αγώνα για εμάς ήταν να μαζέψουμε εμπειρίες, και να διασκεδάσουμε. Δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν καταφέραμε. Μακάρι η ατυχία να τελειώσει στην Κόρινθο και να καταφέρουμε να φέρουμε το Fiesta μας στον τερματισμό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τους χορηγούς μας, την JetOil, τους 4Τροχούς και την Puma Hellas, αλλά και τους ανθρώπους που μας συμπαραστάθηκαν σε αυτή μας την περιπέτεια!

¶ρης Βωβός: Ήταν ένας αγώνας που πολυ σύντομα θέλουμε να ξεχάσουμε. Όλα δούλεψαν στραβά με το ΕVO 9, το οποίο είχε δείξει τις προθέσεις του απο το Rally Sprint της Αμφίκλειας. Πιστεύοντας οτι το πρόβλημα είχε αντιμετωπιστεί από την ομάδα, συμφωνήσαμε να το ξαναχρησιμοποιήσουμε. Δυστυχώς η απόφαση αυτή απεδείχθη ένα μεγάλο λάθος.
Η ζωή συνεχίζεται όμως. Επόμενη προσπάθεια μας θα είναι το Ράλι Κορίνθου με το γνωστό και τέλειο ΕVO 8


Σύνολο επισκέψεων: 1,152,619 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation