ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

15o Ράλι Ολύμπιο

Η ΑΟΛΑΠ ανακοίνωσε τις ειδικές διαδρομές του 15ου Ράλι Ολύμπιο. Οι οκτώ διαδρομές έχουν συνολικό μήκος 89,44 χιλιόμετρα ενώ μαζί με τις απλές διαδρομές το μήκος του αγώνα δεν ξεπερνά τα 201 χιλιόμετρα. Το σέρβις παρκ θα βρίσκεται μέσα στην Αμαλιάδα στον χώρο των λαϊκών αγορών, ενώ το shakedown θα γίνει σε διαδρομή που βρίσκεται μόλις δύο χιλιόμετρα από το κέντρο της Αμαλιάδας. Η Γραμματεία του αγώνα και το Γραφείο Τύπου θα λειτουργήσουν στους χώρους του Λαζαράκειου Δημοτικού Μεγάρου Αμαλιάδας.

Ε.Δ. 1 + 5 Κρυονέρι Ι και ΙΙ (7,60 km)
Πρόκειται για μάλλον αργή διαδρομή στο πρώτο κομμάτι με μικρές ανηφόρες και κατηφόρες μέσα στο δάσος. Στην συνέχεια γίνεται κατηφορική μέχρι το 3ο χιλιόμετρο όπου στενεύει και μετά φαρδαίνει οδηγώντας σε γρήγορα κομμάτια μέχρι τον τερματισμό. Στο μεγαλύτερο μήκος το οδόστρωμα έχει ψιλό γαρμπίλι. Εύκολες είναι οι προσβάσεις για τους θεατές.

Α. Από το Χάβαρι, στο κέντρο του χωριού στρίβεται δεξιά στο δρόμο με τη διαχωριστική νησίδα προς το Κρυονέρι. Σε 120 μ. τελειώνει η άσφαλτος και συνεχίζετε ευθεία στο χωματόδρομο. Σε 300μ. βγαίνετε στο 6ο χιλιόμετρο της ειδικής σε μια μεγάλη θεαματική αριστερή στροφή.
Β. Από το Κρυονέρι, στην είσοδο του χωριού στρίβετε αριστερά στο στενό τσιμεντόδρομο και σε 200μ. συνεχίζετε στο χωματόδρομο. Μετά από 2,8 χιλιόμετρα χωρίς να στρίψετε πουθενά συναντάτε το 3ο χιλιόμετρο της ειδικής στο τελείωμα του κατηφορικού κομματιού.

Ε.Δ. 2 + 6 Ανάληψη Ι και ΙΙ (15,27 km)
Ευχάριστη, τεχνική και ελαφρά κατηφορική διαδρομή σχεδόν σε όλο της το μήκος και στρωμένη με ψιλό γαρμπίλι εκτός από το μικρό κομμάτι που περνάει μέσα από το δάσος, με πολύ εύκολες προσβάσεις για τους θεατές.

Α. Από το Περιστέρι, περνάτε το χωριό και παίρνετε τον ανηφορικό χωματόδρομο προς την Δαφνιώτισσα. Μόλις βγείτε από το χωριό στη διασταύρωση θα πάτε δεξιά και σε 500μ περίπου θα βρείτε το 3ο χιλιόμετρο της ειδικής που κατηφορίζει προς τη Δαφνιώτισσα. Κατά τη φορά του αγώνα σε μικρή απόσταση θα βρείτε κατηφορικές φουρκέτες που θα προσφέρουν ωραίο θέαμα.
Β. Από τη Δαφνιώτισσα, στο κέντρο του χωριού στρίβετε δεξιά και στην έξοδο του χωριού παίρνετε το χωματόδρομο προς το Περιστέρι. Σε 200μ. συναντάτε την ειδική στο 8ο χιλιόμετρο της σε μια μεγάλη δεξιά στροφή και αρκετό χώρο για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε τον αγώνα.

Ε.Δ. 3 + 7 Περιστέρι Ι και ΙΙ (15,54 km)
Η πιο μεγάλη και συγχρόνως η πιο αργή ειδική του αγώνα, τεχνική και δύσκολη που καταλήγει μετά το 12ο χιλιόμετρο σε πολύ γρήγορο κομμάτι, φαρδύ με ψιλό γαρμπίλι, μέχρι τον τερματισμό. Προσβάσεις για τους θεατές

Α. Από την Αμαλιάδα πηγαίνετε στο Περιστέρι και πριν την ανηφορική άσφαλτο που οδηγεί στο χωριό στρίβετε δεξιά στον πλατύ χωματόδρομο. Σε λιγότερο από δύο χιλιόμετρα βγαίνετε στο 12ο χιλιόμετρο της ειδικής όπου οι ταχύτητες των αγωνιστικών είναι αρκετά μεγάλες με πλούσιο θέαμα.
Β & Γ. Από τον Πύργο παίρνετε το δρόμο προς Αγ. Γεώργιο – Οινόη. Πριν φτάσετε στο χωριό Οινόη υπάρχουν δυο είσοδοι για την ειδική στρίβοντας αριστερά (θα υπάρχουν σχετικές πινακίδες). Η πρώτη (Γ) σας πηγαίνει μετά 600μ. χωματόδρομου στο 7,6 χιλιόμετρο της ειδικής σε μια δεξιά στροφή. Η δεύτερη (Β) μετά 200μ. χωματόδρομου στο 7ο χιλιόμετρο της, σε ένα αργό αλλά αρκετά θεαματικό σημείο, όπου βλέπετε τα αγωνιστικά για αρκετή απόσταση.

Ε.Δ. 4 + 8 Κορυφή Ι και ΙΙ (6,31 km)
Η πιο μικρή αλλά και η πιο γρήγορη ειδική του αγώνα, με πλατύ οδόστρωμα, χαλικοστρωμένη στο μεγαλύτερο μήκος της και η πιο κοντινή στα αστικά κέντρα του νομού. Προσβάσεις για τους θεατές

Από την Ε.Ο. Πύργου-Πατρών πηγαίνετε προς Βούναργο. Αφού διασχίσετε το χωριό πηγαίνετε αριστερά προς τη Μονή Φραγκοπηδήματος. Αντίθετα αν έρχεστε από την Πάτρα ένα χιλιόμετρο πριν το χωριό Χανάκια στρίβετε αριστερά όπου και η πινακίδα προς τη Μονή Φραγκοπηδήματος Ακολουθείτε την άσφαλτο και σε τρία χιλιόμετρα βγαίνετε στο ίδιο σημείο με τη προηγούμενη είσοδο όπου τελειώνει η άσφαλτος και αριστερά είναι το Μοναστήρι του Φραγκοπηδήματος. Αν πάτε ευθεία στο χωματόδρομο σε λιγότερο από ένα χιλιόμετρο θα βγείτε στο 4ο χιλιόμετρο της ειδικής (Β), ενώ αν πάτε αριστερά από το Μοναστήρι ακολουθώντας τον κατηφορικό στην αρχή χωματόδρομο μετά ένα χιλιόμετρο θα βγείτε στο 5ο χιλιόμετρο της ειδικής. Το θέαμα και στις δυο περιπτώσεις είναι εξασφαλισμένο.