ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ράλλυ Ακρόπολις Δεύτερη Μέρα
 
Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε το σκληρό της πρόσωπο στον Λάμπρο Αθανασούλα και το Νίκο Ζακχαίο, αφού πολύ νωρίς το Ford Fiesta WRC παρέδωσε το πνεύμα ελέω ενός σπασμένου ψαλιδιού, απογοητεύοντας τόσο τον ίδιο, όσο και τους Έλληνες θεατές. Όμως, το ελληνικό πλήρωμα δεν μπορούσε να κάνει τίποτα παραπάνω, από το να κοιτάξει μπροστά και σήμερα να επιστρέψει στο εσωτερικό του Fiesta. Από την πρώτη στιγμή έδειξαν ότι διαθέτουν την απαιτούμενη ταχύτητα για να ξεπεράσουν συνδυασμούς με σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία. Τα προβλήματα, βέβαια, δεν έλειψαν, αλλά ευτυχώς ο Λάμπρος και ο Νίκος έδειξαν ότι πλέον δεν τους λείπει και η απαραίτητη εμπειρία. Βλέπετε, στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική Γυμνό, η οποία ήταν και η πιο σκληρή του αγώνα, προτίμησαν να προφυλάξουν το αυτοκίνητο, έχοντας μάλιστα μηχανικό πρόβλημα, αφού μία βίδα του αμορτισέρ είχε ξελασκάρει από την πλύμνη. Βέβαια, το αποκορύφωμα της ημέρας ήταν γενικότερα οι χρόνοι τους, οι οποίοι κινήθηκαν στην πρώτη οκτάδα, με καλύτερο χρόνο όλων, τον πέμπτο γενικής στη νυκτερινή ειδική. Μία επίδοση αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα από την στιγμή που δεν είχαν αγωνιστεί ποτέ στο παρελθόν σε νυκτερινή ειδική διαδρομή: «Στην τελευταία ειδική ήταν για όλους δύσκολα. Ακόμη κι εμείς που γνωρίζαμε το δρόμο δεν μπορούσαμε να δούμε από τη σκόνη. Υπήρχαν σημεία της ειδικής που δεν καταλάβαινα που είμαστε. Κάναμε καλούς χρόνους και είμαστε ευχαριστημένοι. Στόχος ήταν να κάνουμε 5ους ή 6ους χρόνους σε όλες τις ειδικές, κάτι που πετύχαμε σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά γενικά η 6άδα είναι πολύ δύσκολος στόχος, όταν έχεις αντιπάλους επαγγελματικές ομάδες. Ο στόχος για χρόνους στην 5άδα ή στην 6άδα παραμένει και για αύριο. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο και δεν θα κάνουμε αλλαγές, εκτός από κάτι μικρό που έχω να ζητήσω από την ομάδα.» Αν αναλογιστούμε ότι αύριο ο αγώνας θα κινηθεί στις αγαπημένες του ειδικές, αλλά και ουσιαστικά αυτές που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλη, αισιοδοξούμε ότι μπορούμε να περιμένουμε κάτι ακόμα καλύτερο από τον Έλληνα οδηγό._Π.Τ. www.4troxoi.gr

Σύνολο επισκέψεων: 1,148,966 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation