ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ραλλυ Ακρόπολις Πρώτη Μέρα
 
Αυτή τη φορά το «πειρατικό» είδε την τύχη να του γυρνάει επιδεικτικά την πλάτη. Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος ξεκίνησαν με όνειρα, όρεξη και ελπίδες στο 57ο Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας στόχο την προσωπική τους ευχαρίστηση, αλλά και όσων θα ανέβαιναν στα βουνά για να τους χειροκροτήσουν. Όμως, η τύχη τους γύρισε την πλάτη και μάλιστα πολύ νωρίς. Συγκεκριμένα, μόλις στην δεύτερη ειδική του αγώνα, την Ελάτεια, ένα σπασμένο ψαλίδι του έθεσε εκτός μάχης για το υπόλοιπο ημέρας, καταστρέφοντας ουσιαστικά την προσπάθεια τους. Βέβαια, η ζημιά δεν είναι σημαντική, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι ήδη έτοιμο και αύριο το ελληνικό πλήρωμα να επανεκκινήσει κανονικά στον αγώνα, κάνοντας χρήση superally. Ο Λάμπρος και ο Νίκος, ξεκίνησαν μουδιασμένα στην πρώτη ειδική, προσπαθώντας να εξοικειωθούν με το νέο τους «όπλο», καταφέρνοντας παρόλα αυτά να πραγματοποιήσουν ένα αξιοπρεπή χρόνο, ξεπερνώντας τους οδηγούς που έπρεπε να περάσουν σε επίπεδο χρόνων στις ειδικές. «Ξεκινήσαμε την ειδική Θήβα προσεκτικά και επιφυλακτικά. Ήμασταν πολύ προσεκτικοί, ιδιαίτερα στα φρένα. Η αλήθεια είναι ότι η Θήβα είναι από τις ειδικές που δεν μου αρέσουν, αλλά δεν ήμουν γενικότερα ευχαριστημένος από τον εαυτό μου. Έτσι, στην Ελάτεια, η οποία είναι πιο ωραία και μου αρέσει, θελήσαμε να πάμε πιο γρήγορα». Δυστυχώς, όμως, για τον Λάμπρο η Ελάτεια δεν ήταν ακριβώς όπως φανταζόταν. «Με χαρά διαπιστώσαμε στην αρχή ότι μέσα στην ειδική καταφέραμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας, αφού ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος. Όμως, δυστυχώς, στο 20ο χιλιόμετρα της ειδικές έσπασε το ψαλίδι. Δεν χτυπήσαμε σε κάποια σημείο, ούτε βγήκαμε από το δρόμο». Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να απογοητευθεί και πλέον να αναζητά όρεξη και κέφι για να συνεχίσει την αυριανή του προσπάθεια. «Τώρα θα επιστρέψουμε στον αγώνα αύριο υπό καθεστώς superally. Θα προσπαθήσουμε το κέφι και την όρεξη, ώστε να βελτιωθούμε και να ευχαριστηθούμε. Και εμείς, αλλά και οι θεατές που είδαμε σήμερα ότι μας περίμεναν στις ειδικές με σημαίες, όντας ιδιαίτερα ενθουσιώδης. Όμως, κάποιοι από αυτούς θα πρέπει αν είναι περισσότερο προσεκτικού, αφού αρκετοί κάθονταν σε επικίνδυνα σημεία σε ορισμένες περιπτώσεις. Χρειάζεται, λοιπόν, προσοχή, για να μην έχουμε θέμα τόσο για τους ίδιους, όσο και για τον αγώνα μας»._Π.Τ. www.4troxoi.gr

Σύνολο επισκέψεων: 1,152,358 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation