ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Ράλι Ακρόπολις Πρωτη Μέρα
 
Το 55ο Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε με τις καλύτερες προυποθέσεις για τον Λάμπρο Αθανασούλα και τον Νίκο Ζακχαίο.
Το ελληνικό πλήρωμα που για τον φετινό αγώνα βαθμολογείτε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παραγωγής, έκανε τον 3ο χρόνο στην κατηγορία του στην πρώτη ειδική διαδρομή (Σχηματάρι) ανάμεσα σε 28 πληρώματ! α από όλο τον κόσμο.
Η επόμενη ειδική όμως επιβεβαίωσε το! ν σκληρό χαρακτήρα του φετινού Ακρόπολις, όπως όλοι οι οδηγοί είχαν προβλέψει στις αναγνωρίσεις.
Μια βίδα στο μπροστινό ψαλίδι του Subaru Impreza δεν άντεξε με αποτέλεσμα η προσπάθεια να τελειώσει μέσα στην 2η ειδική (Θήβα).
Το ελληνικό πλήρωμα θα επανεκκινήσει αύριο κάνοντας χρήση του κανονισμού Superally.

Ο Λάμπρος μας είπε μετά το τέλος της πρώτης μέρας:
"Είμαι πολύ στεναχωρημένος γιατί νοιώθω πως χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία για διάκριση!  Ξεκινήσαμε κάνοντας ένα πολύ καλό χρόνο ο οποίος βγήκε χωρίς να πιεστούμε. Δυστυχώς όμως στην δεύτερη ειδική η βίδα από το ψαλίδι λασκάρισε και έφυγε χωρίς να την χτυπήσουμε πουθενά."
Και συνέχισε: " Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια αύριο για να ευχαριστηθούμε και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που γέμισε τις ειδικές!"

Χορηγοί της προσπάθειας είναι η Je! tOil, η GA Ferries, η Μίχας-Levcot, η Puma Hellas η Lipton και το περιοδικό 4Τροχοί.

Σύνολο επισκέψεων: 1,149,207 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation