ΝΕΑ

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Στην εντυπωσιακή λίστα των 70 συμμετοχών για ακόμα μια φορά βρίσκονται τα ονόματ...
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Ελλάδα επιστρέφει έπειτα από οκτώ χρόνια στο ημερολό...
O Λάμπρος στην Κύπρο!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Κύπρου, τελευταίο αγώνα του Ευρωπ...
Acropolis Rally Review
Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτι...

:::: Πρόγραμμα Αγώνων

:::: Βαθμολογία
::::Φωτογραφίες
:::: Προηγούμενο πρωτάθλημα
:::: Επόμενο πρωτάθλημα

Πρώτη Δοκιμή!
 
Το σημερινό shakedown των οδηγών του PWRC, που πραγματοποιήθηκε στα Εξαμίλια, είχε και ελληνικό ενδιαφέρον. Ο Λάμπρος Αθανασούλας, βρέθηκε στον ίδιο χώρο με τους οδηγούς του PWRC, και πήρε μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του Subaru Impreza N12 στα ελληνικά χώματα. Με τον συνήθη ύποπτο, όταν ο Λάμπρος συμμετέχει σε αγώνες, Νίκο Ζακχαίο στο δεξί του μπάκετ, ο πρώην «Γίνε Πρωταθλητής» μετά από έναν ολόκληρο χρόνο βρέθηκε και πάλι στο εσωτερικό ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Αξίζει να σημειώσετε, ότι ο 32χρονος Λάμπρος θα έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο PWRC. Ο Λάμπρος, μετά την πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητο, μας ανέλυσε τις σκέψεις και τις εντυπώσεις του από το αυτοκίνητο: «Στην αρχή απογοητεύτηκα λίγο, κάτι για το οποίο ίσως να έφταιγαν τα πιο σκληρά ελαστικά. Μετά από το κάθε πέρασμα, όμως, αισθάνομαι καλύτερα πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου. Αυτό που κοιτάμε περισσότερο είναι να πραγματοποιήσουμε κάποιες ρυθμίσεις στο πίσω μέρος, έτσι να είναι λιγότερο υπερστροφικό και ήδη είναι πιο ευχάριστο».

Το 2007, ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, είχαν λάβει μέρος στο Ακρόπολις με ένα Subaru Impreza N12, επίσης της ιταλικής Aimont. Φέτος, η ομάδα μπορεί να παραμένει ίδια, αλλά το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό: «Δείχνει να έχει καλύτερη ροπή γύρω στις 5.000 σ.α.λ. Χαμηλά, όμως, ο τρόπος που αποδίδει την ισχύ, το κάνει πιο δυσκολοδήγητο. Πρέπει να πατήσεις περισσότερο επάνω στο αυτοκίνητο και το κιβώτιο. Παράλληλα, όμως δείχνει να είναι πιο γρήγορο. Βέβαια, μετά από έναν χρόνο αγωνιστικής απραξίας δεν μπορώ να είναι 100% σίγουρος, αλλά η συνέχεια θα δείξει».  «Ειδικά στις τρεις πρώτες ειδικές, πιστεύω ότι η διαφορά με τους πρώτους θα είναι μεγάλη, λόγω της αγωνιστικής απραξίας. Αυτό, το βλέπω και σήμερα στο shakedown, όπου μετά από κάθε πέρασμα παρατηρώ και βελτιώνω τα λάθη μου. Προετοιμάζομαι σήμερα, ενώ το ίδιο θα κάνω και στο shakedown της Πέμπτης, έτσι ώστε να είμαι όσο το δυνατόν πιο έτοιμος την Παρασκευή στον αγώνα. Αν και είναι σίγουρο ότι η αγωνιστική απραξία θα παίξει το ρόλο της».

Ακόμα ένα καινούργιο στοιχείο για τον Λάμπρο, είναι η απουσία του μους από τα ελαστικά. Με τα ελαστικά της Pirelli να είναι ιδιαίτερα σκληρά, η πρώτη εντύπωση είναι χαρακτηριστική: «Σίγουρα, από θέμα αντοχής, είναι πολύ καλύτερα από αυτά που χρησιμοποιήσαμε πέρσι. Όμως, λόγω του σκληρού πλαϊνού τους, είναι πιο νευρικά. Είναι πιο δυσκολοδήγητο το αυτοκίνητο, αφού εύκολα κάνεις το λάθος είτε στα φρένα, είτε πατώντας στο μπόσικο. Όμως, είναι τα ίδια για όλους».

Και εν τέλει, ποιος είναι ο στόχος του Λάμπρου Αθανασούλα για το φετινό αγώνα; «Αν όλα κυλήσουν ομαλά, χωρίς κάποιο μηχανικό πρόβλημα, αλλά και δεν είμαστε και άτυχοι όπως πέρσι, που αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε με δύο κλαταρισμένα ελαστικά, θα είναι ότι καλύτερο για εμάς. Τι χρόνους θα σημειώσουμε και σε ποια θέση της γενικής θα βρεθούμε είναι δευτερεύουσας σημασίας. Αυτό που θέλουμε είναι να το ευχαριστηθούμε όπως τώρα, και αν υπάρχει αυτό το συναίσθημα, θεωρώ ότι μπορούμε να κινηθούμε μέσα στη δεκάδα και να βγουν οι χρόνοι που πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε»

Χορηγοί της προσπάθειας είναι η JetOil, η GA Ferries, η Μίχας-Levcot, η Puma Hellas η Lipton και το περιοδικό 4Τροχοί.

Σύνολο επισκέψεων: 1,149,211 | designed by redfish | developed/hosted by apogee
creation